خوانسار بهشت گمشده ی ایران

زیبایی وصف ناپذیر همگی در شهر توریستی و گردشگری خوانسار

زیبایی وصف ناپذیر همگی در شهر توریستی و گردشگری خوانسار

خوانسار بهشت گمشده ی ایران

شهر خوانسار از شهرستان های استان اصفهان است و این وب مربوط به نمایش جزء کوچکی از زیبایی ها و مناطق گردشگری خوانسار می باشد...امیدوارم خوشتون بیاد

بایگانی

اداره محیط زیست خوانسار افتتاح شد

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

مژده به همشهریان عزیز خوانساری

//bayanbox.ir/id/8620423220720992130?view

اداره محیط زیست خوانسار افتتاح شد

آیین افتتاحیه اداره حفاظت محیط زیست هم‌زمان با سومین روز از هفته دولت در شهرستان خوانسار برگزار شد که افتتاحیه این اداره از مهم‌ترین مصوبات هیئت دولت بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حفاظت از محیط زیست به منظور توسعه شهر‌ها در بخش‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و راه‌اندازی ادارات حفاظت محیط زیست در شهرستان‌ها راهکاری برای دستیابی به این موضوع مهم به شمار می‌رود.

اصفهان یکی از کلان‌شهر‌های مهم در سطح کشور محسوب می‌شود و مباحث زیست محیطی نه تنها در کلان‌شهر اصفهان بلکه در تمام شهرستان‌های موجود در سطح استان باید ارتقا یابد.

کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، حفاظت از تنوع زیستی طبیعی و انسانی و احیای تالاب‌ها و رودخانه‌ها در راستای ارتقای مباحث زیست محیطی به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های افراد فعال در حوزه حفاظت محیط زیست تلقی می‌شود.

پیش از ظهر امروز، آیین افتتاحیه اداره حفاظت محیط زیست هم‌زمان با سومین روز از هفته دولت در شهرستان خوانسار برگزار شد و با افتتاح این اداره مباحث زیست محیطی با جدیت بیشتری در این شهرستان دنبال می‌شود.

البته زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت در راستای ارتقای مباحث زیست محیطی در شهرستان‌ها باید وجود داشته باشد و توجه به ارتقای سطح مسائل و مباحث زیست محیطی در تمام مناطق و شهرستان‌ها باید جزو مهم‌ترین اولویت‌‌های کاری مسئولان قرار بگیرد.

تمام شهرستان‌های موجود در سطح استان اصفهان از ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالایی در زمینه مباحث زیست محیطی برخوردار هستند و حفاظت محیط زیست استان باید با اجرای برنامه‌های قانونی و مدون از تمام این ظرفیت‌ها برای توسعه و ارتقای استان استفاده کند و از تخریب و تهدید‌های موجود نسبت به ظرفیت‌های زیست محیطی جلوگیری کند.


واحد خبررسانِ خوانسار بهشت گمشده ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
سجاد مقدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی