خوانسار بهشت گمشده ی ایران

زیبایی وصف ناپذیر همگی در شهر توریستی و گردشگری خوانسار

زیبایی وصف ناپذیر همگی در شهر توریستی و گردشگری خوانسار

خوانسار بهشت گمشده ی ایران

شهر خوانسار از شهرستان های استان اصفهان است و این وب مربوط به نمایش جزء کوچکی از زیبایی ها و مناطق گردشگری خوانسار می باشد...امیدوارم خوشتون بیاد

بایگانی

معاون توسعه مدیریت و منابع حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: براساس دسته‌بندی‌های صورت گرفته در محیط زیست، خوانسار جزو شهرستان‌های پاک استان محسوب می‌شود و توسعه‌های صنعتی تهدیدی برای آینده محیط زیست این شهرستان است.

//bayanbox.ir/id/4253218045822258366?view

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی ریاحی در حاشیه آیین افتتاحیه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوانسار در گفت‌و‌گو با خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این پروژه هم‌زمان با سومین روز از هفته دولت اظهار کرد: به صورت مشخص شهرستان خوانسار از دیرباز استعداد‌های بالایی در زمینه مباحث زیست محیطی داشته است.

وی با بیان اینکه عرصه‌های طبیعی مستعد بسیاری به منظور حفاظت از محیط زیست در این شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: محیط زیست مکلف است با اجرای پروژه‌های مختلف از این عرصه‌ها و ظرفیت‌های ژنتیکی زیست محیطی در این شهرستان حفاظت کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی این ادارات مباحث زیست محیطی در شهرستان‌های استان به صورت ویژه ارتقا و توسعه پیدا می‌کند، تصریح کرد: تخریب‌ها و تغییرات صورت گرفته در عرصه‌های زیست محیطی این شهرستان با راه‌اندازی این اداره رصد و پیگیری می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این اداره تردد مردم شهرستان خوانسار به شهرستان‌های دیگر برای دریافت پاسخ مکاتبات خود در زمینه مباحث زیست محیطی کاهش پیدا می‌کند، ادامه داد: همچنین جلب رضایت عمومی یکی دیگر از اهداف و رویکرد‌های راه‌اندازی ادارات حفاظت محیط زیست در شهرستان‌ها است.

ریاحی با بیان اینکه منابع آلاینده در شهرستان خوانسار محدود است و در حال حاضر مشکل آلایندگی در این شهرستان وجود ندارد، تاکید کرد: براساس دسته‌بندی‌های صورت گرفته در محیط زیست، خوانسار جزو شهرستان‌های پاک استان محسوب می‌شود و توسعه‌های صنعتی تهدیدی برای آینده محیط زیست این شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح این اداره در این شهرستان یک اقدام پیگیرانه برای جلوگیری از وقوع مشکلات زیست محیطی در شهرستان خوانسار محسوب می‌شود، افزود: توسعه نیروی انسانی و افزایش تجهیزات خودرویی و اداری در این اداره در دستور کار حفاظت محیط زیست استان قرار دارد.

 

واحد خبررسانِ خوانسار بهشت گمشده ایران

منبع خبر:

روابط عمومی شهرداری خوانسار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
سجاد مقدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی